Login Hasło zapamiętaj
Loading
miniKOMP » Forum miniKOMP » Telefony » Windows Mobile
Jestem nowicjuszem i mam pare pytan.

Użytkownik

Tematów: 2

Wysłano: 2008-01-06, 21:28

Witam wszystkich. Na tej stronce znalazlem windows mobile 6.0 PLLink widoczny tylko dla zalogowanych I moje pytanie jest takie iz nie wiem czy dziala i czy nie jest botowany przez jakas siec? Czy bedzie dzialal na T-Mobile MDA Vario II bo taki posiadam. Kolejne to jak wgrac albo jak wolicie updatowac na ta wersje bo mam WM5 eng. i nie wiem jak to sie robi wiec prosze o dokladna i prosta instrukcje. I ostatnie pytanie to jak sie wgrywa gry i inne softy do tego modelu? Thx za pomoc

Administrator

TinyNET :)

Tematów: 53

Wysłano: 2008-01-06, 22:25

Windowsy mobilne sa pod konkrenty sprzet wiec jak nie pisze, ze to pod vario II to lepiej nie ruszac bo unieruchomisz sobie PDA. ZObacz tutajLink widoczny tylko dla zalogowanych sa tam dostepne oficjalnie romy z wm06 do Twojego sprzetu. A tutajLink widoczny tylko dla zalogowanych masz rozne informacje na jego temat.

Soft wgrywa sie tak samo jak w innych podobnych sprzetach, albo wgrywasz plik *.cab i po kliknieciu na niego instaluje sie oprogramowanie albo poprzez program ActiveSync dolaczony zawsze do urzadzenia na plytce CD. Wtedy odpalasz instalke na komputerze PC, a program AS instaluje program na PDA.

Tiny Net is a death sentence, it's net and it's tiny...

Użytkownik

Wysłano: 2008-01-06, 22:43

Dzieki za odpowiedz. A ten co jest na tym forum pujdzie na moim sprzecie?

Użytkownik

Tematów: 6

Wysłano: 2008-01-06, 23:01

sprecyzuj 'tym forum'. Poza tym tak jak Szejqer napisal, wgrywasz tylko ten ROM z Windows Mobile,ktory jest napisany dla Twojego sprzetu,to tak jakbys chcial wgrac soft z nokii 3210 do N95 (tak w bardzo duuzym uproszczeniu)
W posiadaniu:
HTC Himalaya wm6.1 HTC Polaris wm6.1
HTC BlueAngel wm6 HTC Wizard wm6
HTC Wizard wm6 HTC Ameo wm6 HTC Wallaby wm2k3
HTC Prophet wm6 XDA Zest wm6

Użytkownik

Wysłano: 2008-01-07, 06:12