Login Hasło zapamiętaj
Loading
miniKOMP » Forum miniKOMP » Telefony » Windows Mobile
Mda comact II - instalacja WM

Użytkownik

Tematów: 1

Wysłano: 2009-08-28, 12:26

Witam wszystkich serdecznie !! !

Mam problem, a mianowicie: dwa dni temu kupiłem telefon opisany w temacie. Niestety nie działają w nim głośniki , przedni i tylni. Raz tylko tylni usłyszałem gdy ktoś dzwonił, na słuchawkach jest ok. Posiadam zainstalowanego WM wersja 5 na telefonie. Pół dnia siedzę przed komputerem i szukam sposobu instalacji WM i Trochę się dowiedziałem. Wyczytałem że nie działający głośnik może być przyczyną złego oprogramowania. Pobrałem Windowsa 6 w wersji angielskiej nie wiem czy się nada do mojego telefonu. Proszę was o podanie linka bądź napisanie jak zainstalować platformę WM na moim telefonie oraz stronę do pobrania WM. Proszę o bardzo szczegółowy opis. Nie znam się na tego typu instalacjach i nie chcę nic zepsuć. Jeszcze dodam że gdy telefon się nie ładuje na pulpicie widać ikonkę że się ładuję, uważam iż jest po prostu "kopnięte" oprogramowanie. Dzisiaj zrobiłem hard reset, czyli sformatowałem pocketa i nadal są te same problemy:(((

Proszę o szybką i solidną odpowiedź :) Pozdrawiam:Afterday:)))

Odkryłem coś nowego: głośnik chodzi tylko i wyłącznie jak ktoś do mnie zadzwoni, lecz gdy odbiorę cisza..

Edytowano 2009-08-28, 16:58 przez Afterday

Użytkownik

Tematów: 6

Wysłano: 2009-08-29, 17:10

carbini akurat Ciebie nie podejrzewalem o taki szkolny blad, mylisz MDA II z MDA Compact II
W posiadaniu:
HTC Himalaya wm6.1 HTC Polaris wm6.1
HTC BlueAngel wm6 HTC Wizard wm6
HTC Wizard wm6 HTC Ameo wm6 HTC Wallaby wm2k3
HTC Prophet wm6 XDA Zest wm6

Użytkownik

Tematów: 1

Wysłano: 2009-08-29, 21:38

Więc...

Ten link jest dobry ??

Użytkownik

Tematów: 3

Wysłano: 2009-08-30, 08:46

Dlatego napisałem "chyba" :D Dzięki za upomnienie Antej, zawsze byłem głupi z tych modeli, a już tym bardziej jak jeden model był pod kilkoma nazwami :D