Login Hasło zapamiętaj
miniKOMP » Forum miniKOMP » Ogólne
Wasze numery gg

Użytkownik

DM Maniac

Dołączył: 2007-05-28

Tematów: 20

Postów: 77

Wysłano: 2007-07-05, 18:18
 
Kiedys juz to bylo na starym MK ale sie zmylo :lol: co by nie pytac kazdego z osobna prosze o podawanie tutaj swoich numerow gadulcow,oczywiscie kto chce :P . Moj 2274974 ,pozDM
DM maniac

Użytkownik

Dołączył: 2007-05-27

Tematów: 6

Postów: 114

Wysłano: 2007-07-05, 19:08
 
Mój nr gg to: 595494 no ale niestety nie zagladam,lub bardzo rzadko to robie :D

Użytkownik

Dołączył: 2007-07-05

Tematów: 2

Postów: 31

Wysłano: 2007-07-05, 22:04
 
witam wszystkich starych i nowych minikompiakow:)
wciaz ten sam 2231889 :browar:

NewsWriter

avatar

Dołączył: 2007-05-27

Tematów: 36

Postów: 148

Wysłano: 2007-07-05, 22:16
 
Numerek mam od wieków (1104261) i od wieków nie używam gadulca.
http://img227.imageshack.us/img227/6851/bobdj7ppvf9.gif
http://www.radioitalo4you.net/forum/gfx/r2.gif
http://www.motoklub.org/chat/logo.jpg

Użytkownik

avatar

Dołączył: 2007-05-28

Tematów: 5

Postów: 67

Wysłano: 2007-07-05, 22:28
 
3830641

Użytkownik

avatar

Dołączył: 2007-05-27

Tematów: 3

Postów: 11

Wysłano: 2007-07-06, 09:21
 
6142243
Niepokorne dziecko Henry"ego Forda

Użytkownik

avatar

Dołączył: 2007-05-30

Tematów: 21

Postów: 150

Wysłano: 2007-07-06, 23:54
 
jak ktos bedzie chcial moj to podam na IGY :ninja:
http://img59.imageshack.us/img59/4538/telefony.png

Użytkownik

Dołączył: 2007-06-12

Tematów: 15

Postów: 22

Wysłano: 2007-07-07, 12:27
 
576988

Użytkownik

avatar

Dołączył: 2007-05-27

Tematów: 9

Postów: 232

Wysłano: 2007-07-07, 23:53
 
Ja tez podam na IGY jak ktos bedzie chcial :>
pixel@minikomp.com
Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują
Albert Einstein

Użytkownik

avatar

Dołączył: 2007-05-29

Tematów: 30

Postów: 68

Wysłano: 2007-07-22, 00:31
 
5903234

Użytkownik

Dołączył: 2007-07-20

Tematów: 1

Postów: 7

Wysłano: 2007-08-06, 14:37
 
974914 nie ma co sie wstydzic hehe
HTC Wizard
ROM:Pathfinder 1.2
IPL/SPL:2.26
GSM:2.61.11
SIM/CID:Brak

Użytkownik

avatar

Dołączył: 2007-05-27

Tematów: 1

Postów: 15

Wysłano: 2007-08-10, 01:32
 
9868238
Ja i mój escorcik to jednośc

Użytkownik

Dołączyła: 2007-09-03

Tematów: 0

Postów: 1

Wysłano: 2007-09-03, 15:30
 
to Ty nie JESTES Magda z Londynu ?? ? ;O /a w temacie - moj numer 8786923 :)
...biedroneczki sa w kropeczki :)

Użytkownik

avatar

Dołączył: 2007-05-29

Tematów: 5

Postów: 21

Wysłano: 2007-10-21, 16:59
 
Proszę bardzo oto mój :
2709306
:-)
Karsonjey.

Moderator

avatar

Stara gwardia

Dołączył: 2007-10-26

Tematów: 41

Postów: 471

Wysłano: 2007-11-15, 14:40
 
daReal to ja poproszę ;)
Muminki Cię widzą!
Muminki Cię śledzą!
Muminki Cię znajdą,
zabiją i zjedzą!

Użytkownik

Złota dziewuszka :)

Dołączyła: 2007-05-29

Tematów: 0

Postów: 114

Wysłano: 2007-11-17, 10:39
 
co to jest gg :->

Użytkownik

avatar

Dołączył: 2007-05-27

Tematów: 4

Postów: 108

Wysłano: 2007-11-17, 11:54
 
Mój 5372364 często niewidoczny.

Użytkownik

avatar

Dołączył: 2007-12-17

Tematów: 0

Postów: 61

Wysłano: 2008-01-07, 00:31
 
gg? 8| :azz: :azz: :azz: aaaaaaaaa no juz pamietam :wkurzony:
>> ;> 1 <<<

Użytkownik

avatar

Dołączył: 2008-02-25

Tematów: 1

Postów: 6

Wysłano: 2008-06-28, 07:13
 
$(tresc)
vanzeer1

Użytkownik

avatar

Dołączył: 2008-02-25

Tematów: 1

Postów: 6

Wysłano: 2008-06-28, 07:14
 
$(tresc)
vanzeer1

Użytkownik

avatar

Dołączył: 2007-05-27

Tematów: 10

Postów: 27

Wysłano: 2008-08-20, 01:50
 
2668936
Sex , Rodeo , Bona Parte ...

Użytkownik

Dołączył: 2009-02-04

Tematów: 0

Postów: 4

Wysłano: 2009-02-15, 18:49
 
12946919
miniKOMP » Forum miniKOMP » Ogólne
Wszelkie znaki towarowe oraz handlowe użyte w serwisie miniKOMP są własnością odpowiednich firm i koncernów i zostały użyte tylko w celach informacyjnych.
SYMBIAN, UIQ and all Symbian and UIQ based marks and logos are trade marks of Symbian Limited. This website is not in any way endorsed or supported by Symbian Limited or UIQ Technology AB.
Administratorzy serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za wypowiedzi użytkowników opublikowane na stronach serwisu.
© miniKOMP :)